Community Manager

Què és?

En un context on impera la presència a les xarxes i a internet, l’ofici de community manager resulta imprescindible. Mitjançant aquesta figura podràs impulsar el teu negoci gràcies a la seva visibilitat a les xarxes socials.Les tasques d’un community manager són diverses:

1
Elaboració d’un pla per a la gestió de les xarxes

Identificar els buyer persona de la teva empresa i establir una estratègia que s’ajusti a les seves necessitats

2
Copywriting

Redacció de textos persuasius per a campanyes de màrqueting i publicitat o bé mailings.

3
Redacció de notes de premsa

Per atraure els mitjans o bé publicar al blog.

4
Redacció d'articles web

Per generar trànsit al web de l'empresa i afavorir un bon posicionament SEO del lloc web a internet.

5
Gestió i publicació a les xarxes socials

Elaborar publicacions rellevants als teus perfils d'empresa a les principals Xarxes Socials. Respondre les ressenyes i comentaris dels teus clients, millorant la reputació en línia de la teva empresa.

6
Cogestió de xarxes

En la cogestió tu decideixes la idea del que vols tractar aquella setmana. N'hi ha prou amb comunicar-ho prèviament i es fa la gestió del disseny i del copy. En la gestió les idees són 100% meves.