En un context on impera la presència a les xarxes i a internet, l’ofici de community manager resulta imprescindible. Mitjançant aquesta figura podràs impulsar el teu negoci gràcies a la seva visibilitat a les xarxes socials.Les tasques d’un community manager són diverses:
Identificar els buyer persona de la teva empresa i establir una estratègia que s’ajusti a les seves necessitats
Redacció de textos persuasius per a campanyes de màrqueting i publicitat o bé mailings.
Per atraure els mitjans o bé publicar al blog.
Per generar trànsit al web de l'empresa i afavorir un bon posicionament SEO del lloc web a internet.
Elaborar publicacions rellevants als teus perfils d'empresa a les principals Xarxes Socials. Respondre les ressenyes i comentaris dels teus clients, millorant la reputació en línia de la teva empresa.
En la cogestió tu decideixes la idea del que vols tractar aquella setmana. N'hi ha prou amb comunicar-ho prèviament i es fa la gestió del disseny i del copy. En la gestió les idees són 100% meves.